Jak připravit oddílový program pro nejmladší děti tak, aby byl správně vyvážený, bezpečný, motivující a zábavný zároveň? Společně se takový program naučíme tvořit.
Provedení | Přednáška |
Míra fyzického zapojení účastníků | Malá |
Míra náročnosti na interakci | Malá |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Tereza Nejedlá
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Společně se podíváme na to, jak si připravit oddílový program pro nejmladší děti. Správně naplánovaný denní program je základním pilířem hladkého průběhu tábora. Dobrý program by měl být vyvážený, zábavný, pestrý a zároveň respektovat potřeby dětí. Nejmladší děti mají svá specifika. Je třeba je znát a být na ně připaven/a. Tato přednáška je určena především praktikantům a oddílovým vedoucím, které budou mít na táboře nejmladší oddíl poprvé či ho již měli, mít budou a hledají další inspiraci. Zároveň lze do určité míry přednášku využít i pro jiné věkovky - oddíly na táboře.
|
Jak připravit oddílový program pro nejstarší děti tak, aby byl správně vyvážený, bezpečný, motivující a zábavný zároveň? Společně se takový program naučíme tvořit.
Provedení | Přednáška |
Míra fyzického zapojení účastníků | Malá |
Míra náročnosti na interakci | Malá |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Tereza Nejedlá
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Společně se podíváme na to, jak si připravit oddílový program pro nejstarší děti. Správně naplánovaný denní program je základním pilířem hladkého průběhu tábora. Dobrý program by měl být vyvážený, zábavný, pestrý a zároveň respektovat potřeby dětí. Nejstarší děti mají svá specifika. Je třeba je znát a být na ně připaven/a. Tato přednáška je určena především praktikantům a oddílovým vedoucím, které budou mít na táboře nejstarší oddíl poprvé či ho již měli, mít budou a hledají další inspiraci. Zároveň lze do určité míry přednášku využít i pro jiné věkovky - oddíly na táboře.
|